این روزا(2)دوستی من و تابستون...
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 
شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : غریبه

 

این روزا که سر امتحانات میبینمش،خوشحالم،خیالم راحته،حداقل یه دلخوشی دارم.

 

دیروز سرامتحان ریاضی از اینکه میدیدمش،از اینکه چند قدم بیش تر ازمن فاصله

نداشت،خیلی خوشحال بودم.

ولی از فردایی میترسم که ....

 

بیخیال...

 

بزارید قصه ی رفاقت خودمو فصل تابستون و براتون بگم...

 

همیشه از فصل تابستون خوشم می اومد.چون مدر سه ها تعطیل میشد و میتونستم بیشتر بازی کنم،تلویزیون ببینم.

 

مخصوصا آب بازی خیلی حال میدادو شبا پرسه زدن تو پارکهاو خلاصه بستنی زنبیل آباد و خیلی عشق و حال دیگه....

 

هر کی ازم میپرسید:از کدوم فصل بیشتر خوشت میاد؟میگفتم:تابستون...

 

همیشه از اول مهر ،منتظر تابستون میشدم...

 

خلاصه خاطرات زیادی از تابستون دارم...

 

ولی فکر نمیکردم یه روزی همین تابستون،فاصله بینمون بندازه.

 

ومنو 3 ماه ازش جداکنه.

 

هی تابستون ازت گله دارم...

 

دوس دارم خفت کنم...

 

لعنتی پس رفاقتمون چی شد؟؟؟

 

توام حسود شدی!توام از شادیهای تابستونی من حسود شدی!

 

ولی من مثل تو نامرد نیستم...

 

هنوزم میگم ((تابستون))بهترین فصل منه...

 



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت13:46---25 خرداد 1393
داش علی سلام


فراق یار نه ان میکند که بتوان گفت
پاسخ:سلام به روی ماهت آقا مجتبی پس که بتوان گفت؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ